Simmpl wachtrij

Wachtrij-app

U kunt nu eenmaal niet op ieder moment een gesprek aannemen. Soms bent u in gesprek, soms bent u even snel een kop koffie halen. Het zou zonde zijn als de gesprekken die dan binnenkomen verloren zouden gaan. Om dit te voorkomen is er de wachtrij-app.

In deze zeer geavanceerde app kunt u bijna alles instellen:
– stel in welke medewerkers de wacthrij-gesprekken aannemen (interne agents)
– voeg externe agents toe (bv. mobiele nummers)
– indicatie van de wachttijd van de beller
– wachtrijstatistieken (wachttijd, gespreksduur, calls per agent, tijdsverdeling)
– periodieke meldteksten met instelbaar herhalingsinterval
– wachttijd tussen 2 wachtrijgesprekken
– en nog veel meer!

Klik hier voor de uitgebreide wachtrij-handleiding.

Op deze manier kunt u volledig de regie voeren over hoe de gesprekken bij uw medewerkers binnenkomen.