De storing met inkomend/uitgaand telefooonverkeer van vrijdag 2 december is opgelost.

Laatste update 4 dec 9.30 uur:
Alles werkt naar behoren.

Ervaart u nog een probleem?
* herstart dan uw toestel (doe uit, wacht 20 sec en doe weer aan)
* kijk of het probleem dan is opgelost
* houdt u problemen, geef deze dan door via:
* e-mail: callvoip@callvoip.nl
* chat rechtsonder op www.callvoiptelefonie.nl

Er is vrijdagavond 2 december een emailing verstuurd over de hinder aan het telefoonsysteem:
De mailing vindt u hier.

Momenteel wordt nog hard gewerkt aan het oplossen van de storing.
Registraties, voicemail en doorschakelingen werken. Keuzemenu’s en meldteksten nog niet.
We verwachten dat alles de komende uren weer naar behoren werkt.

Momenteel is sprake van ernstige hinder van het telefoonverkeer.
De storing omvat:
– geen inkomend/uitgaand verkeer
– doorschakelingen en meldteksten werken niet
– U kunt wel op het bedieningspanel inloggen maar ingestelde doorschakelingen werken helaas niet.

Onze technici hebben de oorzaak gevonden en werken aan de oplossing en implementatie daarvan.

We houden u hier op de hoogte.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.