Update:
De storing van ZIGGO is opgelost.
De telefoniedienst zou ook bij ZIGGO gebruikers weer naar behoren moeten functioneren.
===

Update:
Op http://allestoringen.nl/ is te zien dat provider ZIGGO hinder ondervindt van een uitval bij de AMS-IX (internet exchange).
Dit veroorzaakt problemen bij klanten die ZIGGO als provider hebben.
Niet alleen ZIGGO, maar ook andere diensten ervaren hinder nav deze uitval, waaronder KPN, Online, Skype, Google etc.

Advies:
* U kunt uw nummer(s) doorschakelen naar mobiel zodat u geen hinder ondervindt van uitval van uw kantoortoestellen.
* dit kan via de webpagina en via de Qaller mobile app
* u kunt uw toestellen via een andere internetverbinding aansluiten om ze weer te laten werken.

===

In verband met een routeringsprobleem bij diverse ZIGGO internetverbindingen op diverse locaties kunt u hinder ondervinden omdat uw telefonie-oplossing niet goed werkt.
De volgende problemen doen zich voor:
– sommige toestellen registreren niet
– meldingen van NO ACCOUNT, NO REGISTRATION
– eenzijdige audio
– u kunt sommige websites, bv. de telefooncentrale, niet bereiken
– u ziet bepaalde delen van webpagina’s niet

Er is geen probleem met de CallvoipTelefonie-dienst.
Wij adviseren u om uw nummer door te schakelen naar een ander (bv. mobiel) nummer of op een andere internetverbinding aan te sluiten.
Meldt u het probleem bij ZIGGO zodat zij op de hoogte zijn van omvang en urgentie van het probleem.

Excuses voor het ongemak.