Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
VoIP is een geavanceerde dienst waar veel mensen de details niet van kennen. U kunt vast een aantal argumenten bedenken waarom VoIP niet voor uw organisatie geschikt zou zijn. Wij denken daar anders over en proberen op deze pagina op de meest voorkomende vragen een antwoord geven zodat u ook begrijpt

Ja, maar voor VoIP heb ik toch nieuwe telefoontoestellen nodig?

Omdat VoIP gebruik maakt van het internet in plaats van de oude koperdraad, heeft u nieuwe toestellen of adapters nodig. Met een adapter kunt u uw oude toestel blijven gebruiken en belt u via VoIP.
De aanschaf van nieuwe toestellen kan een investering zijn. Een investering die u ook dubbel –en-dwars terugverdient. CallvoipSimmpl is niet alleen goedkoop ten opzichte van uw oude KPN-verbinding maar we nemen u ook een hoop werk uit handen. Met een keuzemenu (bij ons vanaf €20,- per maand) zorgt u voor een efficiënte afhandeling van uw telefoontjes. Dit bespaart u kosten en vooral kostbare tijd.

Ja, maar VoIP is toch zo complex?

Toegegeven, VoIP is geen eenvoudige dienst. Daarom nemen wij u zo veel mogelijk technische zaken uit handen. Onze centrale is niet ingewikkelder dan uw smartphone en de toestellen worden gebruiksklaar bij u opgeleverd. U hoeft ze alleen maar aan te sluiten en ze werken. VoIP mag dan complex zijn, CallvoipSimmpl is dat niet. Laat u de technische zorgen maar aan ons, dan kunt u zich richten op uw zaak.

Ja, maar ik denk dat ik binnenkort ga verhuizen.

Dit is een extra reden om over te stappen naar VoIP. Bij KPN moet u minimaal 2 tot 8 weken van te voren aangeven wat uw nieuwe adres gaat zijn. Bovendien kost verhuizen u bij KPN ook nog eens extra administratiekosten. Al met al niet zo eenvoudig.

Bij CallvoipTelefonie Simmpl pakt u de toestellen in een doos, pakt ze weer uit in uw nieuwe kantoor en sluit ze aan. Als u internet heeft, kunt u direct doorgaan met bellen alsof u nog op uw oude kantoor was. U geeft uw verhuizing door en wij veranderen dit in onze administratie. Dat kost u niets en u heeft geen last van wachttijden of monteurs.

Ja, maar VoIP klinkt vast veel slechter dan mijn huidige ISDN.

De geluidskwaliteit van uw gesprekken is belangrijk, dat snappen we. Het is echter niet zo dat VoIP slechter klinkt dan ISDN. Sterker nog, VoIP is in staat om een veel hogere gesprekskwaliteit te leveren dan de oude koperdraden van KPN. In de meeste gesprekken is de gesprekskwaliteit niet beperkt door de mogelijkheden van VoIP maar juist door de oude analoge aansluitingen van KPN.

Met de nieuwste generatie VoIP-toestellen is het zelfs mogelijk om videogesprekken te voeren. Daarbij is de gesprekskwaliteit kristalhelder net als het beeld. Dit laat u zien dat u met VoIP niets achteruit gaat in gesprekskwaliteit.

Ja, maar VoIP is toch alleen interessant als ik meerdere (internationale) vestigingen heb?

VoIP is in een internationale setting zeker interessant maar ook met een enkele vestiging in Nederland heeft u al voordelen. VoIP is namelijk niet het enige wat u krijgt. U krijgt een moderne centrale die niet alleen uw telefoontjes kan doorsturen naar uw toestel maar ook hoe die gesprekken binnen komen, bij wie en wanneer. Zo kunt u bijvoorbeeld voorkomen dat u telkens collega’s moet doorverbinden door eenvoudig menu in gebruik te nemen.

Ook met een vestiging is VoIP interessant voor u. U kunt kosten besparen, uw telefoontjes beter afhandelen en eenvoudig uitbreiden als u nieuwe toestellen nodig hebt.